Projekt Spotrebiteľské výzvy súčasnosti, ktorý sumou 3000 eur podporilo Ministerstvo hospodárstva SR, má ambíciu zacieliť skupinu žien – spotrebiteliek, a unikátnym spôsobom overiť niekoľko hypotéz, ktoré pozorujeme v praxi spotrebiteľského združenia.

Z našich doterajších štatistík vyplýva, že tovar i služby častejšie reklamujú dámy. Práve ženy častejšie využívajú služby nášho združenia a radi by sme si pomocou prieskumu overili, či a do akej miery sa na Slovensku uplatňuje tzv. ružová daň. V rámci tejto aktivity chceme tiež overiť niekoľko hypotéz a upriamiť pozornosť slovenskej verejnosti na skutočnosť, že aj v EÚ už existujú daňové úľavy na vybrané typy produktov pravidelne používaných ženskými spotrebiteľkami.

Predmetom štúdie bude podrobná analýza najmä kozmetických a hygienických produktov, koľko na ne ženy míňajú a koľko stoja v porovnaní s obdobnými produktmi určenými pre mužov.

Projekt je realizovaný v období od 1.4.2019 do 31.12.2019.

Ilustračný obrázok:
Mail & Guardian

Spotrebiteľský newsfilter

Spotrebiteľský newsfilter

Vážení čitatelia tohto oznamu,

prednedávnom sme pre Vás začali vydávať online Spotrebiteľský
mewsfilter, kde nájdete všetko
dôležité, čo by ste ako moderní
spotrebitelia mali vedieť, aby ste nesadli na lep
podvodníkom a
šetrili svoje peňaženky vďaka výhodným a ekologickým nákupom.


Ak Vás táto prolematika zaujíma, prihláste na na odber nášho mesačného newsfiltra.

Vopred ďakujeme.

Úspešne ste sa prihlásili na odber noviniek S.O.S. Poprad