Chcete mať istotu, že vo svojej firme vybavujete podnety spotrebiteľov v súlade s platnou legislatívou? Radi by ste zlepšili svoj vzťah so zákazníkmi a naučili sa zvládnuť aj nepríjemné situácie? Hľadáte spôsob ako zlepšiť svoju kredibilitu alebo si vymeniť skúsenosti s inými obchodníkmi? Rezervujte si miesto na našom školiacom kurze 7. februára 2025 už dnes.

Špecializovaný školiaci program Consumer Law Ready, v preklade Pripravení na spotrebiteľské právo, účastníkov oboznámi s novými postupmi pri vybavovaní reklamácie, informačnými povinnosťami obchodníkov, aj často používanými nekalými obchodnými praktikami. Hlavnou ambíciou tohto bezplatného programu je pomôcť malým a stredným podnikateľom orientovať sa v slovenskej a európskej legislatíve na ochranu spotrebiteľov, vyhnúť sa prípadným sankciám za nedodržanie zákonných povinností a v neposlednom rade aj zlepšiť kvalitu služieb a komunikáciu so spotrebiteľmi.

Consumer Law Ready je školiaci program založený Európskou komisiou, ktorý spoločne realizujú EUROCHAMBERS, BEUC and SMEunited. V rámci školení pre obchodníkov a potenciálnych ďalších školiteľov sa orientuje na nasledujúcich päť základných oblastí/modulov spotrebiteľskej ochrany:

Požiadavky na informácie pred uzavrením zmluvy so spotrebiteľom (Modul 1)

Právo na odstúpenie od zmluvy pri nákupe na diaľku (Modul 2)

Práva spotrebiteľov a záruky v prípade chybného výrobku (Modul 3)

Nekalé obchodné praktiky a neprijateľné zmluvné podmienky (Modul 4)

Alternatívne riešenie sporov (ARS) a Online riešenie sporov (ORS) (Modul 5)

Program Pripravení na spotrebiteľské právo je určený obchodníkom, školiteľom i právnych odborníkom z rôznych oblastí. Keďže ide o projekt financovaný z európskych zdrojov, školenia aj tréningové materiály programu sú účastníkom k dispozícii bezplatne. Učebné materiály vo forme modulov a prezentácií v slovenčine sú prispôsobené slovenským špecifikám.

Máte záujem zúčastniť sa? Ďalší bezplatný školiaci kurz organizujeme 7. februára 2025.

Ako sa prihlásiť: Svoj predbežný záujem alebo prípadné otázky nám prosím potvrďte na adresu info@sospotrebitelov.sk. Následne vás budeme informovať o ďalšom postupe.

Ak by ste mali záujem o usporiadanie samostatného kurzu či workshopu pre svojich zamestnancov, partnerov či inú skupinu profesionálov, kontaktujte nás a… pripravte ich na spotrebiteľské právo:)

Tešíme sa na vás.

Zdroj foto: <Consumer Law Ready>

Spotrebiteľský newsfilter

Spotrebiteľský newsfilter

Vážení čitatelia tohto oznamu,

prednedávnom sme pre Vás začali vydávať online Spotrebiteľský
mewsfilter, kde nájdete všetko
dôležité, čo by ste ako moderní
spotrebitelia mali vedieť, aby ste nesadli na lep
podvodníkom a
šetrili svoje peňaženky vďaka výhodným a ekologickým nákupom.


Ak Vás táto prolematika zaujíma, prihláste na na odber nášho mesačného newsfiltra.

Vopred ďakujeme.

Úspešne ste sa prihlásili na odber noviniek S.O.S. Poprad