Vážení spotrebitelia,

ak ste si kúpili lístky na festival TOPFEST 2024, ktorý sa mal konať v júni tohto roku, no bol zrušený, a doteraz vám neboli vrátené peniaze, radi by sme vám pomohli s riešením tejto situácie.

Naša organizácia sa zaoberá ochranou spotrebiteľov a zabezpečením ich práv, preto ak ste vo vyššie opísanej situácii, kontaktujte nás čo najskôr, najlepšie prostredníctvom e-mailu. Pripravte a pošlite nám tiež doklad o kúpe lístkov (napr. faktúru, potvrdenie o platbe), so stručným opisom situácie – kedy ste lístky kúpili, či ste už žiadali o refundáciu a aká bola odpoveď organizátora (môžete nám preposlať komunikáciu s ním, ak ju máte).

📧 Kontaktovať nás môžete e-mailom na: bratislava@sospotrebitelov.sk

Spoločne sa pokúsime, aby organizátor festivalu prevzal zodpovednosť a peniaze vrátil.

– – –

Ilustračný obrázok: Designed by Freepik

Spotrebiteľský newsfilter

Spotrebiteľský newsfilter

Vážení čitatelia tohto oznamu,

prednedávnom sme pre Vás začali vydávať online Spotrebiteľský
mewsfilter, kde nájdete všetko
dôležité, čo by ste ako moderní
spotrebitelia mali vedieť, aby ste nesadli na lep
podvodníkom a
šetrili svoje peňaženky vďaka výhodným a ekologickým nákupom.


Ak Vás táto prolematika zaujíma, prihláste na na odber nášho mesačného newsfiltra.

Vopred ďakujeme.

Úspešne ste sa prihlásili na odber noviniek S.O.S. Poprad