Vážení spotrebitelia,
ak ste si kúpili lístky na festival TOPFEST 2024, ktorý sa mal konať v júni tohto roku, no bol zrušený, a doteraz vám neboli vrátené peniaze, radi by sme vám pomohli s riešením tejto situácie.
Naša organizácia sa zaoberá ochranou spotrebiteľov a zabezpečením ich práv, preto ak ste vo vyššie opísanej situácii, kontaktujte nás čo najskôr, najlepšie prostredníctvom e-mailu. Pripravte a pošlite nám tiež doklad o kúpe lístkov (napr. faktúru, potvrdenie o platbe), so stručným opisom situácie – kedy ste lístky kúpili, či ste už žiadali o refundáciu a aká bola odpoveď organizátora (môžete nám preposlať komunikáciu s ním, ak ju máte).
📧 Kontaktovať nás môžete e-mailom na: bratislava@sospotrebitelov.sk
Spoločne sa pokúsime, aby organizátor festivalu prevzal zodpovednosť a peniaze vrátil.
– – –
Ilustračný obrázok: Designed by Freepik