PROJEKT: Spotrebiteľské poradenské centrum ADR pre Prešovský a Košický, kraj 2017
Osoby 1. kontaktu Petra Vargová Čakovská a Michal Fáber v mesiaci apríl doriešili 41 prípadov poradenstvom, v 1 prípade bol odporúčaný na ARS, 19 prípadov ostalo ešte nedoriešených, čiže spolu odpracovali 174 hodín v hodnote 1044 eur, viď prílohy Evidencia podnetov apríl 2017.
Hot-line poradcovia v apríli v rámci oboch projektov poskytli spolu 254 konzultácií, 106 telefonických a 148 online, 139 bolo delegovaných na riešenie kontaktným osobám. Poradcovia HL/OL odpracovali v PO/KE spolu 64 hodín, vyfakturovali 180 eur, zvyšok bude doúčtovaný v júli 2017.
Osoba 1. kontaktu Michal Fáber v mesiaci máj doriešila 18 prípadov poradenstvom, v 12 prípadoch bol odporúčaný iný spôsob riešenia, 17 prípadov ostalo ešte v riešení, 4 prípady prešli do agendy ARS, čiže spolu odpracovala 130 hodín plus ako poverená osoba pre ARS 18 hodín, spolu v hodnote 780 eur plus 144 hodín (ARS), viď príloha Evidencia podnetov máj 2016.
Hot-line poradcom v máji bola Petra Vargová Čakovská, spolu pre oba realizované projekty poskytla 304 konzultácií, z toho telefonických 125 a online 179, 139 prípadov postúpených kontaktným osobám, odpracovala spolu 64 hodín v PO/KE, vyúčtovala paušál 180 eur, zvyšok vo výške 12 eur bude dofakturovaný v mesiaci júl 2017.
VYSVETĽUJÚCI KOMENTÁR K ČERPANIU ŠTÁTNYCH DOTÁCIÍ MHSR K JEDNOTLIVÝM PROJEKTOM SPOLOČNOSTI OCHRANY SPOTREBITEĽOV S.O.S. POPRAD
- čerpanie položiek hradených zo štátnej dotácie v období realizácie projektu od 1.1. 2017 do 31.5.2017
NÁJOM – Z tejto položky čerpáme náklady na nájomné a služby spojené s prenájmom priestorov na základe mesačných faktúr, ktoré sú súčasťou projektovej dokumentácie. V sledovanom období sme z tejto položky vyčerpali spolu 292,8 eur.
TELEKOMUNIKAČNÉ SLUŽBY – Z tejto položky hradíme na základe mesačných faktúr dodávateľa služieb, náklady za poskytovanie internetu a pevnú linku. Takisto platíme dobíjacie kupóny na mobilné číslo spoločnosti O2 – 0944 533 011, ktoré prikladáme v projektovej dokumentácii. V sledovanom období sme z tejto položky vyčerpali spolu 112 eur.
EKONOMICKÉ A ADMINISTRATÍVNE SLUŽBY – Z tejto položky hradíme účtovníčku na základe zmluvy o vedení účtovníctva. V sledovanom období sme z tejto položky vyčerpali 800 eur.
MATERIÁLOVÉ NÁKLADY – Z tejto položky sme v sledovanom období čerpali náklady za kancelárske potreby a techniku. Tu takisto vykazujeme poštovné náklady spojené s agendou jednotlivých podnetov na základe doložených podacích lístkov. V sledovanom období sme vyčerpali 343,87 eur.
CESTOVNÉ – V uvedenom období vykazujeme služobné cesty v hodnote 0 eur.
PROPAGÁCIA – Na odmeny za účelom propagácie sme vyčerpali 200 eur na prípravu a distribúciu tlačových správ a iných výstupov pre médiá a odbornú verejnosť, aktualizáciu webu a profilov na sociálnych sieťach.
ODMENY – Z tejto položky sme vyplatili odmenu osobe I. kontaktu na základe vykázaných odpracovaných hodín podľa priložených reportov v sledovanom období 1824 eur, na odmenu osobe
poverenej ARS 144 eur. Operátorovi hot-line on-line linky sme vyplatili v sledovanom období 360 € eur.
Z poskytnutej čiastky 6000 eur teda ostalo nevyčerpaných 1923,33 eur.
– – – – – – – – –
PROJEKT: Spotrebiteľské poradenské centrum ADR pre Bratislavský a Trnavský kraj 2017
VECNÉ VYHODNOTENIE REALIZÁCIE PRVEJ FÁZY PROJEKTU
Osoby 1. kontaktu v mesiaci apríl doriešili spolu 7 prípadov poradenstvom, v 4 prípadoch bol odporúčaný iný spôsob riešenia, 38 prípadov ostalo ešte v riešení, 1 prípad odporúčaný na mediáciu, 3 prípady ARS, čiže spolu odpracovali 228 hodín v hodnote 1398 eur, viď prílohy Evidencia podnetov apríl 2017.
Hot-line poradcovia v apríli poskytli v rámci oboch projektov spolu 254 konzultácií, 106 telefonických a 148 online, 139 bolo delegovaných na riešenie kontaktnej osobe. Pre Bratislavský a Trnavský kraj odpracovali spolu 68 hodín.
Osoba 1. kontaktu – Pavol Kocian v mesiaci máj doriešila spolu 2 prípady poradenstvom, 27 prípadov ostalo ešte v riešení – z toho 4 prípady ARS, v 2 prípadoch odporúčaný iný spôsob riešenia, čiže spolu odpracovala 108 hodín v hodnote 696 eur (z toho ARS 192 eur), viď prílohy Evidencia podnetov máj 2017. Osoba 1. kontaktu – Soňa Ďurčová v stanovenom období nedodala Report osoby 1. kontaktu, nebola jej teda realizovaná žiadna úhrada a súčasťou vecného vyhodnotenia teda nie je ani štatistický prehľad činnosti.
Hot-line a online poradca Petra Vargová Čakovská v máji poskytla v rámci oboch vyhodnocovaných projektov spolu 304 konzultácií, z toho telefonických 125 a online 179, 139 prípadov postúpených kontaktným osobám, odpracovala pre BA/TT spolu 68 hodín.
- čerpanie položiek hradených zo štátnej dotácie v období realizácie projektu od 1.1. 2017 do 31.5.2017
TELEKOMUNIKAČNÉ SLUŽBY – Z tejto položky hradíme na základe mesačných faktúr náklady mobilnej linky, ktoré prikladáme v projektovej dokumentácii. V sledovanom období sme z tejto položky vyčerpali spolu 22,22 eur.
EKONOMICKÉ A ADMINISTRATÍVNE SLUŽBY – Z tejto položky hradíme účtovníčku na základe zmluvy o vedení účtovníctva a administráciu projektu. V sledovanom období sme z tejto položky nečerpali.
MATERIÁLOVÉ NÁKLADY – Z tejto položky sme v sledovanom období čerpali náklady za kancelárske potreby a techniku. Tu takisto vykazujeme poštovné náklady spojené s agendou jednotlivých podnetov na základe doložených podacích lístkov. V sledovanom období sme vyčerpali 144,30 eur.
CESTOVNÉ – V uvedenom období vykazujeme služobné cesty v hodnote 0 eur.
ODMENY – Z tejto položky sme v sledovanom období osobám I. kontaktu vyplatili 1782 eur a osobe poverenej ARS 312 eur. Operátorovi hot-line linky sme v sledovanom období vyplatili spolu 204 eur.
Z poskytnutej čiastky 6000 eur teda ostalo nevyčerpaných 3535,48 eur.
– – – – – – – – –
PROJEKT: Spotrebiteľské výzvy súčasnosti – digitálne práva, trh s energiami a ako čítať obaly výrobkov
V sledovanom období sme v rámci tohto projektu nečerpali žiadne prostriedky. V súčasnosti pripravujeme obsah a osnovu publikácií.